Цифровізація

Система авторизації користувачів мережі університету AuthProxy призначена для визначення належності користувача до штату співробітників, студентів чи аспірантів університету. Необхідність такої системи полягає в тому, що в університетській мережі працює ряд сервісів та систем, які призначені для використання тільки співробітниками, студентами університету у відповідності з їхніми посадовими інструкціями. Один з найуживаніших -  доступ до бездротової мережі університету (eduroam), що дає можливість мати персональний доступ до інтернет через Wi-Fi не тільки у КНУ, а й у більшості передових університетів світу.

Для отримання логіну та паролю потрібно підійти зі студентським квитком до кабінету 104 ІОЦ КНУ.

Логін та пароль можна придумати свої – від 6 до 10 символів.

Обліковий запис реєструється з обмеженим терміном дії (як правило на рік).

Для продовження терміну дії потрібно звернутись у місце реєстрації з дійсним студентським квитком.

 

Бездротова мережа з технологією Wi-Fi EDUROAM  (education roaming, освітній роумінг) – це захищений персоніфікований доступ до мережі Wi-Fi, який розроблений для міжнародної науково-освітньої спільноти та доступний у передових університетах всього світу. За його допомогою викладачі, науковці, співробітники та студенти мають легкодоступний та безпечний мережевий доступ під час відвідування різних установ-учасників, використовуючи свої стандартні логін/пароль, так само, як вони це роблять для отримання бездротового доступу в своєму «домашньому» закладі.

Для підключення до Wi-Fi EDUROAM потрібні логін та пароль.

Логін – це логін користувача у системі авторизації користувачів мережі університету AuthProxy;

Пароль – це пароль користувача у системі авторизації користувачів мережі університету AuthProxy.

При підключенні до Wi-Fi EDUROAM логін потрібно вводити у форматі: логін@wifi.knu.ua

 

Система автоматизації навчального процесу Київського національного університету імені Тараса Шевченка (Triton Student).

У системі автоматизації навчального процесу Triton Student студенти отримують доступ до своєї освітньої траєкторії (бачать свій навчальний план, свої оцінки, здійснюють вільний вибір навчальних дисциплін, створюють та активують скриньки у домені knu.ua та інше).

Реєстрація студентів у системі автоматизації навчального процесу Triton Student здійснюється з будь-якого комп’ютера на сторінці: https://student.triton.knu.ua/

Логін в системі повинен мати виключно наступний формат – ім’я_прізвище. Ім’я та прізвище пишуться в відповідності з правилами транслітерації (див. посилання – https://dmsu.gov.ua/services/transliteration.html). Наприклад: ivan_ivanenko.

Інструкція з реєстрації студентів у систем навчального процесу Triton Student розташована за посиланням:

https://space.univ.kiev.ua/wp-content/uploads/2021/09/%E2%84%9613-instrukcziya-z-reyestracziyi-ta-roboty-studentiv-vilnyj-vybir.pdf

Увага. Якщо ви нещодавно закінчили бакалаврат і вступили до магістратури, новий обліковий запис реєструвати не потрібно. Синхронізацію буде виконано автоматично і згодом ви отримаєте доступ до вашої освітньої траєкторії.

 

Поштовий сервер mail.knu.ua.

Скриньки всіх студентів створюються тільки особисто з використанням системи автоматизації навчального процесу Triton Student.

Особиста скринька у домені knu.ua повинна мати виключно наступний формат – ім’я.прізвище@knu.ua. Ім’я та прізвище пишуться в відповідності з правилами транслітерації (див. посилання – https://dmsu.gov.ua/services/transliteration.html). Наприклад: ivan.ivanenko@knu.ua

Разом зі скринькою користувач отримує майже необмежений простір (1 ТБ) для зберігання файлів у хмарі GoogleDrive.

Посилання на поштовий сервер:

https://mail.knu.ua/

Логін та пароль використовуйте той самий, що і в системі "Triton Student".

Система дистанційного навчання Moodle.

Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment, вимовляється «Мудл») – це модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище, яке називають також системою управління навчанням, системою управління курсами, віртуальним навчальним середовищем або просто платформою для навчання, яка надає викладачам, студентам та адміністраторам дуже розвинутий набір інструментів для комп’ютеризованого навчання, в тому числі дистанційного. Moodle можна використовувати в навчанні студентів, як в комп’ютерних класах університету, так і для самостійної роботи вдома.

Для реєстрації в системі Moodle необхідно звернутися до адміністратора мережі факультету Сидорова Миколи Володимир-Станіславовича (myksyd@knu.ua).

Посилання на Систему дистанційного навчання факультету соціології:

https://sociology.elearningacademy.site/login/index.php

 

Ознайомитися з інформаційними ресурсами університету можна за посиланням  https://help.icc.knu.ua/

Інформація щодо підключення до інтернету в гуртожитку: https://help.icc.knu.ua/uk/13-bill

За консультацією необхідно звертатися до фахівців інформаційно-обчислювального сектору факультету Шамаріної Людмили Анатоліївни (liudmyla.shamarina@knu.ua) та Ірини Олександрівни Бастіної (iryna.bastina@knu.ua), кімната 507б.