Освітня програма
S
Рік навчального плану
2020
Лектор
Блок за вибором
BS: "Sociology of Management and Marketing"
Семестр
5
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ3.5
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2020
ECTS credits
4.00
Course type
вибіркова
Final control
Іспит
Course summary
Дисципліна входить до переліку вибіркового блоку «Соціологія менеджменту та маркетингу»; спрямована на формування знань щодо бренд-менеджменту як комплексного підходу до процесів створення, управління та оцінки ефективності брендів, спрямованих на збільшення їхньої цінності для споживачів; у зміст дисципліни також входить ознайомлення з моделями і методиками сучасного брендингу, способами аналізу бренду як різновиду комунікаційних практик.
Language of instruction
Ukrainian