Маркетингові дослідження

Освітня програма

S

Рік навчального плану

2018

Лектор

Блок за вибором

BS: "Sociology of Management and Marketing"

Семестр

7

Робоча програма українською

Додаткові матеріали

code

ВБ04.09

освітній ступінь

бакалавр

Освітня програма

Соціологія

Course developed in

2018

ECTS credits

4.00

Course type

вибіркова

Final control

Залік

Course summary

Навчальна дисципліна «Маркетингові дослідження» є дисципліною вільного вибору студентів у фаховій підготовці студентів за освітньою програмою “Соціологія” (Блок дисциплін "Соціологія менеджменту та маркетингу"). В ході цього курсу студент навчиться розробляти план маркетингового дослідження, підбирати стратегію маркетингового дослідження; робити калькуляцію дослідження; визначати необхідний метод збору інформації, створювати вибірку за існуючими принципами, розробляти висновки та практичні рекомендації за результатами маркетингових досліджень.

Language of instruction

Ukrainian