Освітня програма
S
Рік навчального плану
2018
Лектор
Блок за вибором
BS: "Sociology of Management and Marketing"
Семестр
7
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ04.09
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2018
ECTS credits
4.00
Course type
вибіркова
Final control
Залік
Course summary
Навчальна дисципліна «Маркетингові дослідження» є дисципліною вільного вибору студентів у фаховій підготовці студентів за освітньою програмою “Соціологія” (Блок дисциплін "Соціологія менеджменту та маркетингу"). В ході цього курсу студент навчиться розробляти план маркетингового дослідження, підбирати стратегію маркетингового дослідження; робити калькуляцію дослідження; визначати необхідний метод збору інформації, створювати вибірку за існуючими принципами, розробляти висновки та практичні рекомендації за результатами маркетингових досліджень.
Language of instruction
Ukrainian