Освітня програма
S
Рік навчального плану
2020
Лектор
Семестр
5
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ3.6
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2020
ECTS credits
4.00
Course type
вибіркова
Final control
Залік
Course summary
Навчальна дисципліна «Маркетингові дослідження» є дисципліною вільного вибору студентів у фаховій підготовці здобувачів вищої освіти за освітньою програмою “Соціологія" (Вибір з блоку «Соціологія менеджменту та маркетингу»), В ході цього курсу студент навчиться розробляти план маркетингового дослідження; робити калькуляцію дослідження; визначати необхідний метод збору інформації, розробляти інструментарій та польову документацію дослідження; створювати вибірку за існуючими принципами, планувати та організовувати, панельний стратегічний план маркетингового дослідження; підготувати підсумковий звіт за результатами маркетингового дослідження.
Language of instruction
Ukrainian