Освітня програма
S
Рік навчального плану
2020
Лектор
Блок за вибором
BS: "Sociology of Management and Marketing"
Семестр
6
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ3.7
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2020
ECTS credits
4.00
Course type
вибіркова
Final control
Іспит
Course summary
Дисципліна відноситься до вибіркового блоку "Соціологія менеджменту та маркетингу” і носить професійно орієнтований характер, сприяючи формуванню в свідомості майбутніх соціологів уявлень щодо сфери застосування маркетингових технологій в професійній діяльності. Передбачається набуття вмінь працювати з сучасною науковою літературою, критично опрацьовувати першоджерела; розвиток навичок розробки, аналізу, порівняння та оцінки різноманітних підходів до складання маркетингових стратегій та оцінки їх ефективності при вирішенні конкретних завдань. В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати сутність маркетингових комунікацій, їх основні види та складові; як науково обґрунтовані підходи в маркетингових комунікаціях сприяють активізації та підвищенню ефективності комунікативних повідомлень і бізнесу на засадах оптимальної гармонізації інтересів ринкових суб’єктів; які види маркетингових комунікацій доцільно застосовувати в залежності від виду продукції, стадії його життєвого циклу, виду ринку, особливості споживачів. Також студент повинен буде вміти визначати потребу в маркетингових комунікаціях для ринкових суб’єктів; розробляти ідеї створення маркетингових комунікативних повідомлень залежно від завдань, комунікативного обміну, соціально-психологічних характеристик цільової аудиторії; використовувати сучасні комунікативні технології у створенні маркетингових комунікативних кампаній та організовувані їх практичне впровадження; розробляти плани здійснення маркетингових комунікативних кампаній; вивчати ефективність маркетингових комунікативних кампаній на ринку.
Language of instruction
Ukrainian