Освітня програма
S
Рік навчального плану
2020
Семестр
6
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ9.4
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2020
ECTS credits
3.00
Course type
вибіркова
Final control
Залік
Course summary
Навчальна дисципліна розглядає систему спеціальних знань у галузі менеджменту та маркетингу, сприяє формуванню розуміння концептуальних основ системного управління організаціями, виконання основних функцій менеджменту, прийняття адекватних управлінських рішень. Важлива частина навчальної дисципліни присвячена вивченню загальних питань організації маркетингових досліджень, прогнозування розвитку ринку, поведінки споживачів та конкурентів, окремих напрямів маркетингової діяльності, підприємства: товарної політики, організації збуту, ціноутворення, системи маркетингових комунікацій
Language of instruction
Ukrainian