Освітня програма
ST
Рік навчального плану
2020
Лектор
Семестр
4
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ2.2
освітній ступінь
магістр
Освітня програма
Соціальні технології
Course developed in
2020
ECTS credits
8.00
Course type
вибіркова
Final control
Іспит
Course summary
У сучасному світі інститут реклами є одним з домінуючих механізмів впливу на масову свідомість, служить каналом трансляції культурних норм і цінностей.
Дисципліна має на меті вивчення теоретичних засад соціальних технологій та моделей, а також їхньої інтерпретації в умовах сьогодення. Матеріал дисципліни спрямований на освоєння комплексів ефективних методів аналізу та побудови соціально-міфологічних конструкцій в рамках рекламної комунікації; опанування знаннями про основні методики (показники, коефіцієнти) аналізу впливу та ефективності застосування соціальних технології в різних типах рекламного продукту.
Language of instruction
Ukrainian