Освітня програма
S
Рік навчального плану
2020
Лектор
Семестр
8
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ11.4
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2020
ECTS credits
3.00
Course type
вибіркова
Final control
Залік
Course summary
Навчальна дисципліна «Соціологічні методи маркетингових досліджень»» є дисципліною вільного вибору студентів у фаховій підготовці здобувачів вищої освіти за освітньою програмою “Соціологія” (Вибір з переліку 6). В ході цього курсу студент навчиться розробляти план маркетингового дослідження, підбирати стратегію маркетингового дослідження; робити калькуляцію дослідження;’ визначати необхідний метод збору інформації, створювати вибірку за існуючими принципами, розробляти висновки та практичні рекомендації за результатами маркетингових досліджень.
Language of instruction
Ukrainian