Освітня програма
S
Рік навчального плану
2018
Лектор
Семестр
8
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВС15.10
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2018
ECTS credits
3.00
Course type
вибіркова
Final control
Залік
Course summary
Навчальна дисципліна «Соціологічні методи маркетингових досліджень» є дисципліною вільного вибору студентів у фаховій підготовці за освітньою програмою “Соціологія” (Вибір з переліку 6). В ході цього курсу студент навчиться розробляти план маркетингового дослідження, підбирати стратегію маркетингового дослідження; створювати вибірку за існуючими принципами, розробляти висновки, та практичні рекомендації за результатами маркетингових досліджень, навчиться тактиці застосування маркетингу у цифровій економіці.
Language of instruction
Ukrainian