Освітня програма
SocEng
Рік навчального плану
2020
Лектор
Семестр
3
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВД1.02
освітній ступінь
магістр
Освітня програма
Соціологія (мова навчання англійська) / Sociology
Course developed in
2020
ECTS credits
4.00
Course type
вибіркова
Final control
Іспит
Course summary
Дисципліна передбачає вивчення основних соціологічних теорій соціології маркетингу, маркетингу як сфери міждисциплінарного аналізу, основних методів маркетингових досліджень, знайомить студентів з формами і методами маркетингу в різних сферах діяльності, а також механізмами ринкової регуляції різних сфер суспільного життя. З практичної точки зору дисципліна дозволить студентам застосовувати набуті знання та вміння в роботі над маркетинговими проектами, зокрема проводити експертну оцінку маркетингових стратегій та технологій, застосовуючи сучасні методи та підходи. Дисципліна відноситься до переліку дисциплін вільного вибору студента спеціалізації «Соціологія соціальних проблем».
Language of instruction
English