Освітня програма
S
Рік навчального плану
2018
Лектор
Блок за вибором
BS: "Sociology of Management and Marketing"
Семестр
6
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ04.07
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2018
ECTS credits
4.00
Course type
вибіркова
Final control
Іспит
Course summary
Дисципліна «Соціологія підприємництва» входить до циклу професійної підготовки фахівців освітнього рівня «бакалавр», спеціальності «соціологія». Вона відноситься до вибіркового блоку дисциплін «Соціологія менеджменту та маркетингу» і передбачає вивчення: наукових засад, понятійно-категоріального апарату, генезису, основних теорій, концепцій, законів, принципів і функцій соціології підприємництва, а також інноваційних стратегій і різних форм підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в сучасному суспільстві. У перебігу вивчення дисципліни передбачається набуття студентами умінь роботи зі спеціальною науковою літературою, критичного осмислення першоджерел, оцінювання теоретичних засад і пізнавальних можливостей соціології підприємництва, а також володіння сучасним арсеналом соціологічних засобів дослідження поведінкових стратегій суб’єктів підприємницької діяльності в умовах соціально-економічних змін і суспільних перетворень. Отримані знання, вміння і навички сприятимуть підвищенню, фахового рівня та професійної компетентності майбутніх соціологів у перебігу соціологічного аналізу впливу підприємництва на соціально-економічний розвиток сучасного суспільства. Програма дисципліни складається з двох змістовних частин: частина 1 «Вступ до соціології підприємництва»; частина 2 «Соціологічні виміри підприємницької діяльності».
Language of instruction
Ukrainian