Освітня програма
S
Рік навчального плану
2018
Лектор
Семестр
2
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ОК26
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2018
ECTS credits
4.00
Course type
обов'язкова
Final control
Залік
Course summary
Дисципліна має на меті вивчення взаємозв’язку і взаємодії реклами з соціальною життєдіяльністю людей з точки зору соціальних інституцій, соціальних організацій, соціальних відносин і. групової поведінки; а також процесу споживання, який за допомогою рекламного впливу перетворюється на постійний і суб’єктивно важливий. Навчальна дисципліна спрямована на формування у студентів наукового підходу і правильного розуміння проблем функціонування реклами в сучасному суспільстві. Курс акумулює теоретичні та практичні знання про різні аспекти застосування інструментів соціальної комунікації, спрямованої на ідентифікацію потреб та інтересів соціальних. груп. Панорамне уявлення про шлях розвитку. рекламної галузі дозволяє підготувати студента до вирішення практичних комунікаційних завдань, сформувати у нього необхідні професійні компетенції, цінності та кругозір.
Language of instruction
Ukrainian