Освітня програма
SSAP
Рік навчального плану
2020
Лектор
Семестр
4
Додаткові матеріали
code
ОК20
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологічне забезпечення управлінських процесів
Course developed in
2020
ECTS credits
5.00
Course type
обов'язкова
Final control
Іспит
Course summary
Дисципліна має на меті вивчення взаємозв’язку і взаємодії реклами та масових комунікацій з
соціальною життєдіяльністю людей з точки зору соціальних інституцій, соціальних організацій,
соціальних відносин і групової поведінки; а також процесу споживання, який за допомогою
рекламного впливу перетворюється на постійний і суб’єктивно важливий.
Навчальна дисципліна спрямована на формування у студентів наукового підходу і правильного
розуміння проблем функціонування реклами та масових комунікацій в сучасному суспільстві
Дисципліна акумулює теоретичні та практичні знання про різні аспекти застосування інструментів
соціальної комунікації, спрямованої на ідентифікацію потреб та інтересів соціальних груп.
Панорамне уявлення про шлях розвитку комунікаційної галузі дозволяє підготувати студента до
вирішення практичних комунікаційних завдань, сформувати у нього необхідні професійні
компетенції, цінності та кругозір.
Language of instruction
Ukrainian