Освітня програма
S
Рік навчального плану
2020
Лектор
Блок за вибором
BS: "Social Communication"
Семестр
3
4
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ2.2
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2020
ECTS credits
8.00
Course type
вибіркова
Final control
Іспит
Course summary
Навчальна дисципліна належить до дисциплін вільного вибору студента блоку «Соціальні комунікації». Дисципліна має на меті вивчення взаємозв’язку і взаємодії реклами та зв’язків з громадськістю із соціальною життєдіяльністю людей з точки зору соціальних інституцій, соціальних організацій, соціальних відносин і групової поведінки; а також процесу споживання, який за допомогою рекламного впливу перетворюється на постійний і суб’єктивно важливий. Навчальна дисципліна спрямована на формування у студентів наукового підходу і правильного розуміння проблем функціонування реклами та зв’язків з громадськістю в сучасному суспільстві. Курс акумулює теоретичні та практичні знання про різні аспекти
застосування інструментів соціальної комунікації, спрямованої на ідентифікацію потреб та інтересів соціальних груп. Панорамне уявлення про шлях розвитку комунікаційної галузі дозволяє підготувати Студента до вирішення практичних комунікаційних завдань, сформувати у нього необхідні професійні компетенції, цінності та кругозір.
Language of instruction
Ukrainian