Освітня програма
S
Рік навчального плану
2020
Лектор
Семестр
4
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ1.01
освітній ступінь
магістр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2020
ECTS credits
4.00
Course type
вибіркова
Final control
Іспит
Course summary
Дисципліна «Сучасні соціологічні методи маркетингових досліджень» є дисципліною вільного вибору студента блоку «Методи емпіричних соціологічних досліджень». В ході цього курсу студент навчиться розробляти програму маркетингового дослідження, її методологічний та процедурний розділ, робочий план дослідження; калькуляцію дослідження; визначати необхідний метод збору інформації, розробляти інструментарій та польову документацію методу; створювати вибірку за існуючими принципами, розраховувати об’єм вибіркової сукупності та похибку вибірки; в разі необхідності проводити ручну обробку отриманої інформації; проводити теоретичний аналіз одержаного емпіричного матеріалу; теоретичний аналіз одномірних та багатомірних розподілів, проводити інтерпретацію отриманих результатів; розробляти висновки та практичні рекомендації за результатами маркетингових досліджень; підготувати підсумковий звіт за результатами маркетингового дослідження.
Language of instruction
Ukrainian