Освітня програма
SocEng
Рік навчального плану
2020
Лектор
Семестр
2
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ОК17
освітній ступінь
магістр
Освітня програма
Соціологія (мова навчання англійська) / Sociology
Course developed in
2020
ECTS credits
4.00
Course type
обов'язкова
Final control
Залік
Course summary
Дисципліна «Сучасні соціологічні методи маркетингових досліджень» є обов’язковою дисципліною. В ході цього курсу студент навчиться розробляти програму маркетингового дослідження, 'її методологічний та процедурний розділ, робочий план дослідження; калькуляцію дослідження; визначати необхідний метод збору інформації, розробляти інструментарій та польову документацію методу; створювати вибірку за існуючими принципами, розраховувати об’єм вибіркової сукупності та похибку вибірки; в разі необхідності проводити ручну обробку отриманої інформації; проводити теоретичний аналіз одержаного емпіричного матеріалу; теоретичний аналіз одномірних та багатомірних розподілів, проводити інтерпретацію отриманих результатів; розробляти висновки та практичні рекомендації за результатами маркетингових досліджень; підготувати підсумковий звіт за результатами маркетингового дослідження.
Language of instruction
English