Освітня програма
S
Рік навчального плану
2018
Лектор
Блок за вибором
BS: "Sociology of Management and Marketing"
Семестр
5
Робоча програма українською
Додаткові матеріали
code
ВБ04.05
освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціологія
Course developed in
2018
ECTS credits
4.00
Course type
вибіркова
Final control
Іспит
Course summary
Соціальний маркетинг в сучасному тлумаченні — це розуміння людей та таке з ними спілкування, яке веде до засвоєння ними нових поглядів, що впливає на вирішення тієї соціальної проблеми в яку вони залучені. Тож дисципліна «Теорія соціального маркетингу», яка відноситься до вибіркового блоку дисциплін «Соціологія менеджменту та маркетингу», дозволить оволодіти знаннями та навичками з технології розробки програм соціального маркетингу, в яких поєднуються необхідні дослідження, реклама, просування, набуття репутації - для задоволення інтересів, зміни поведінки цільових груп.
Language of instruction
Ukrainian