Науковий ступінь
Вчене звання
Підрозділ
Посада
Телефон
Кабінет
CV
Work dates
Наукові інтереси
Дослідження
Освіта
2001 - Київський державний лінгвістичний університет, мова та література (англійська мова)
1983 - Київський національний університет імені Тараса Шевченка, науковий комунізм
кандидат філософських наук, доктор філософії Українського вільного університету (Мюнхен).
Проекти
1999 - 2004 - "Демократична освіта"
1998-1999 - "Засоби масової інформації і демократія"
1995-1996 - "Мова як засіб самопізнання особистості"
1996 - "Становлення громадянського суспільства"
Публікації
понад 30 наукових статей та науково-методичних праць у галузі трансформації соціальної структури, соціології реклами, соціології громадської думки. Зокрема з 2000 року:
Практикум з соціології. Навчальний посібник. – К.:Вид.центр КДЛУ, 2000.- 145 с. ( 8,6 дрк.арк.)
Засоби масової інформації та громадська думка: проблеми транзитного суспільства в Україні. – Розвиток демократії в Україні. К.: Центр освітніх ініціатив, 2001. – С.400-411 ( 0,6 дрк.арк.)
Методичні рекомендації для самостійної роботи „Опитування як основний метод соціологічного досліджень. Проведення анкетування.” – К.: Вид.центр КНЛУ, 2002 – 19 с. (2,2 дрк.арк)
Споживання та соціальна стратифікація (деякі аспекти теорії Пьєра Бурдьє). Вісник КНЛУ. - Серія “Історія. Економіка. Філософія.” 2002. - Вип. 6. – С. 123 –125 (0,3 дрк. арк.).
Політична реклама як фактор впливу на масову свідомість.- Розвиток демократії та демократична освіта в Україні. К.: Ай Бі,2003. – с.503-511 (0,5 дрк.арк.)
Проблема споживання і реклама у соціокультурному просторі України. – Над Дніпром і Віслою. Україна і Польша в європейському вимірі – минуле і сучасність. Київ-Торунь. 2003-2004. № 2-3. С.421-424.
Феномен реклами і проблема формування світоглядних цінностей у соціокультурному просторі України” - Духовні засади розвитку людства в епоху глобалізації та українська перспектива. Матеріали науково-практичної конференції. – К.: Національна академія управління, 2005. – 288 с.- С.218-222.
Реклама як фактор соціалізації в сучасному українському суспільстві.» - Україна в системі духовних, економічних та політичних координат глобалізованого світу. – К.: Національна академія управління, 2006. – 280 с.- С. 138-142.- 0,4 дрк.арк
Реклама міфу та міфологія реклами. - Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: Збірник наукових праць.- К.: Київський університет , 2006. Вип.6 .- С. 24- 31. ( у співавторстві з О. М Решетняк ) 0,5 дрк.арк
Вплив реклами на образ споживання : українські реалії. - Демократичний розвиток України. (Матеріали конференції) – К.: Видавництво Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова, 2006.- С.146-149.- 0,6 дрк.арк