Бакалаврат. Освітня програма "Соціологія"
А. Назва спеціалізації – "Соціологія менеджменту та маркетингу" (освітньо-кваліфікаційний рівень "бакалавр").
Б. Кафедра, що готує спеціалізацію – кафедра галузевої соціології.
В. Куратор спеціалізації – Туленков М.В., д. с. н., проф.
Е. Опис спеціалізації:
1. Короткий опис - спеціалізація "Соціологія менеджменту та маркетингу" передбачає вивчення студентами десяти навчальних дисциплін фундаментального та прикладного характеру, які не тільки надають можливість опанування ними відповідної системи професійних знань, але й сприяють формуванню комплексу професійних умінь, здатностей та компетенцій в галузі соціології менеджменту та маркетингу.
2. Мета навчання за спеціалізацією передбачає надання студентам системних знань і набуття ними необхідних умінь і навичок застосовувати отриманні знання для аналізу специфіки менеджеріальної та маркетингової діяльності, проектування адаптивних структур менеджменту і маркетингу для соціальних організацій, а також прогнозування тенденцій розвитку структур менеджменту і маркетингу в умовах суспільних змін та глобальних трансформацій.
3. Можливості застосування отриманих знань: а) для написання різних видів наукових робіт; б) для розробки творчих наукових проектів у сфері менеджменту та маркетингу; в) для соціологічного аналізу тенденцій розвитку систем менеджменту та маркетингу сучасних організацій; г) для експертного оцінювання ефективності управлінських та маркетингових стратегій функціонування соціальних організацій; д) для здійснення практичної організаційно-управлінської та маркетингової діяльності у формальних структурах соціальних організацій.
4. Результати навчання сприяють формуванню у студентів таких здатностей:
1) використовувати понятійний апарат та методологічний інструментарій соціології для моделювання та прогнозування перебігу функціонування організаційних систем менеджменту та маркетингу у сучасному суспільстві;
2) визначати на основі соціологічного підходу соціальні механізми сталого функціонування та тенденцій сучасного розвитку організаційних систем менеджменту та маркетингу в умовах глобального ринкового середовища;
3) розробляти на основі соціологічної методології адаптивні моделі менеджменту і маркетингу соціальних організацій, які функціонують в умовах перехідного суспільства.
1. Комплекс вибіркових дисциплін спеціалізації
Назва дисципліни |
Семестр, в якому викладається |
Кількість кредитів |
Форма контролю |
|
Основи соціального менеджменту (Туленков М.В.) |
3 |
4 |
іспит |
|
Теорія соціальних інститутів (Яковенко Ю.І.) |
3 |
4 |
залік |
|
Теорія організації (Туленков М.В.) |
4 |
4 |
іспит |
|
Теорія соціального маркетингу (Вілкова О.Ю.) |
5 |
4 |
іспит |
|
Організаційна культура (Чепак В.В.) |
5 |
4 |
залік |
|
Організаційна поведінка (Чепак В.В.) |
5 |
4 |
залік |
|
Соціологія підприємництва (Туленков М.В.) |
6 |
4 |
іспит |
|
Маркетингові комунікації (Чудовська І.А.) |
7 |
4 |
залік |
|
Маркетингові дослідження (Ковтуненко Е.) |
7 |
4 |
залік |
|
Соціологія міста і села (Тарабукін Ю.О.) |
8 |
4 |
іспит |
|
Всього |
|
40 |
|