Modern methods of text analysis

Study Program [en:field:field_op:course:label]

S [en:field:field_op:#allowed_values:С]

Year of Study Plan [en:field:field_year_plan:course:label]

2020

Lector [en:field:field_lector:course:label]

Semester [en:field:field_semester:course:label]

4 [en:field:field_semester:#allowed_values:4]

Working Program in Ukrainian [en:field:field_abstract:course:label]

Додаткові матеріали [en:field:field_material_text:course:label]

code [en:field:field_corse_code:course:label]

SB1.08

degree_level [en:field:field_degree_level:course:label]

master [en:field:field_degree_level:#allowed_values:магістр]

Program of Study [en:field:field_program_of_study:course:label]

Sociology [en:field:field_program_of_study:#allowed_values:Соціологія]

Course developed in [en:field:field_course_developed_in:course:label]

2020

ECTS credits [en:field:field_ects_credits:course:label]

3.00

Course type [en:field:field_course_type:course:label]

elective [en:field:field_course_type:#allowed_values:elective]

Final control [en:field:field_final_control:course:label]

Pass-exam [en:field:field_final_control:#allowed_values:Pass-exam]

Course summary [en:field:field_course_summary:course:label]

Сучасне суспільство характеризується чи не надмірною переповненістю документами різного типу. Візуальні, текстові, відео- та аудіодокументи оточують сучасну особу посекундно. Такий стан справ вимагає певного рівня компетентності у використанні відповідних методів. До того ж із щоденним стрімким розвитком Інтернету на ринку праці для соціологів та маркетологів знання методів аналізу текстів є обов'язковою умовою. Курс спрямований на поглиблення та доповнення знань з аналізу документів, вироблення практичних вмінь застосування сучасних методів та технік аналізу текстів.

Language of instruction [en:field:field_language_of_instruction:course:label]

Ukrainian