Study Program [en:field:field_op:course:label]
S [en:field:field_op:#allowed_values:С]
Year of Study Plan [en:field:field_year_plan:course:label]
2020
Lector [en:field:field_lector:course:label]
Semester [en:field:field_semester:course:label]
4 [en:field:field_semester:#allowed_values:4]
Working Program in Ukrainian [en:field:field_abstract:course:label]
Додаткові матеріали [en:field:field_material_text:course:label]
code [en:field:field_corse_code:course:label]
SB1.08
degree_level [en:field:field_degree_level:course:label]
master [en:field:field_degree_level:#allowed_values:магістр]
Program of Study [en:field:field_program_of_study:course:label]
Sociology [en:field:field_program_of_study:#allowed_values:Соціологія]
Course developed in [en:field:field_course_developed_in:course:label]
2020
ECTS credits [en:field:field_ects_credits:course:label]
3.00
Course type [en:field:field_course_type:course:label]
elective [en:field:field_course_type:#allowed_values:elective]
Final control [en:field:field_final_control:course:label]
Pass-exam [en:field:field_final_control:#allowed_values:Pass-exam]
Course summary [en:field:field_course_summary:course:label]
Сучасне суспільство характеризується чи не надмірною переповненістю документами різного типу. Візуальні, текстові, відео- та аудіодокументи оточують сучасну особу посекундно. Такий стан справ вимагає певного рівня компетентності у використанні відповідних методів. До того ж із щоденним стрімким розвитком Інтернету на ринку праці для соціологів та маркетологів знання методів аналізу текстів є обов'язковою умовою. Курс спрямований на поглиблення та доповнення знань з аналізу документів, вироблення практичних вмінь застосування сучасних методів та технік аналізу текстів.
Language of instruction [en:field:field_language_of_instruction:course:label]
Ukrainian