Бренд-менеджмент

Освітня програма

S

Рік навчального плану

2023

Лектор

Семестр

6

Додаткові матеріали

[en:field:field_material_text:course:default_value:full_html]

code

ВД6.6

освітній ступінь

бакалавр

Освітня програма

Соціологія

Course developed in

2023

ECTS credits

4.00

Course type

вибіркова

Final control

Залік

Course summary

Дисципліна входить до вибіркових дисциплін з переліку №6; вона спрямована на формування знань щодо бренд-менеджменту як комплексного підходу до процесів створення, управління та оцінки ефективності брендів, спрямованих на збільшення їхньої цінності для споживачів; у зміст дисципліни також входить ознайомлення з моделями і методиками сучасного брендингу, способами аналізу бренду як різновиду комунікаційних практик.

Language of instruction

Ukrainian

Спеціальність

Cоціологія