Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: Збірник наукових праць. Вип. №2(23) – К.:Логос, 2014. -316 с.
УДК 316+159.9+37](082)
ПСИХОЛОГІЧНІ НАУКИ |
7 |
Максименко С.Д. ЛИЧНОСТЬ И ЕЁ ЖИЗНЕННАЯ ЭНЕРГИЯ |
7 |
Данилюк І.В. РОЗВИТОК ЕТНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ЯК НАУКИ |
20 |
Білоус О.В. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРНЕТ ЗАЛЕЖНОСТІ ПІДЛІТКІВ В УКРАЇНІ |
29 |
Brazdeikiene Liana (Браздейкієне Ліана), Butiene Diana(Бутієне Діана), Kupsyte Renata(Купсіте Рената) EXPERIENCE OF LIFE AFTER SUICIDE ATTEMPT (ДОСВІД ЖИТТЯ ПІСЛЯ СПРОБИ САМОГУБСТВА) |
35 |
Васильєв С.П., Тюріна Ю.В. ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ КУРСАНТІВ ДО НАВЧАННЯ В ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ |
45 |
Галичанська А.В. ВПЛИВ РОДИННОЇ ТРАДИЦІЇ НА ЗАПОБІГАННЯ МІЖПОКОЛІННИХ КОНФЛІКТІВ В ПІДЛІТКІВ У СІМ‘Ї |
49 |
Голодрижук А.В. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ СТОСУНКІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ |
55 |
Дідук І.А. ОСНОВНІ СМИСЛОВІ КОНСТРУКТИ ОБРАЗУ ДЕРЖАВИ У ПОЛІТИЧНІЙ КАРТИНІ СВІТУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ |
61 |
Дубровинський Г. Р., Ділай А.Ю. ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ |
68 |
Заболотна В.О. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ В СУЧАСНОМУ КОНТЕКСТІ (ЗА ДОСЛІДЖЕННЯМИ Л.КОЛЬБЕРГА) |
74 |
Іванова В.В. ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ |
82 4 |
Каменська Н.Л., Алтуніна Г.С. ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ |
87 |
Карамушка Т.В. УЯВЛЕННЯ АСПІРАНТІВ ПРО СУТНІСТЬ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР‘ЄРИ, МОЖЛИВІ НАПРЯМКИ І ТИПИ ЇЇ ЗДІЙСНЕННЯ |
92 |
Кириленко Т.С. ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ОПИСІВ РОЗУМІННЯ ДУХОВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ |
98 |
Кіраль Агнета ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА СХИЛЬНОСТІ ДО ДЕЛІНКВЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ |
104 |
Коваленко А.Б. СТРАТЕГІАЛЬНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ПРОЦЕСУ РОЗУМІННЯ |
111 |
Козицька І.В. АМБІВАЛЕНТНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРОЯВ АНТИНОМІЧНОСТІ ЇЇ БУТТЯ |
119 |
Коротаева И. В. МЕТАКОГНИТИВНОЕ РАЗВИТИЕ СТУДЕНТОВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ |
124 |
Коцюба Г.О. ОСНОВНІ СТРАТЕГІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ЖІНКАМ, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У ВІДНОСИНАХ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ |
131 |
Крайлюк А.І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ПРОБЛЕМИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ В АСПЕКТІ ВИБОРУ ПОДРУЖНЬОГО ПАРТНЕРА |
137 |
Кременчуцька М. К. ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДЕЙ ЛІТНЬОГО ВІКУ |
143 |
Литвиненко О. О. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ЛЮДИНИ З ЛІТЕРАТУРНИМ ТЕКСТОМ |
148 |
Лісова О.С., Гаврилюк Н.В. ВЗАЄМОЗВ‘ЯЗОК ОСОБИСТІСНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ТА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ХВОРИХ НА ВИРАЗКОВУ ХВОРОБУ ШЛУНКУ І ДПК |
154 |
Марусинець М.М. ПРОФЕСІЙНЕ МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ: РЕФЛЕКСИВНИЙ АСПЕКТ |
161 |
Массанов А.В. ПОКЛИКАННЯ І ПСИХОЛОГІЧНІ БАР‘ЄРИ В ПРОФЕСІЙНОМУ САМОВИЗНАЧЕННІ ОСОБИСТОСТІ |
167 |
Мельник О.А. СТАНОВЛЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ПСИХОЛОГІЇ В ІМПЕРАТОРСЬКОМУ КИЇВСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ СВ. ВОЛОДИМИРА У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТОЛІТТЯ (СПРОБА РЕКОНСТРУКЦІЇ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ) |
174 |
Оверчук В.В. СУЧАСНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
181 |
Остапенко І.В. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТИВНОЇ ТЕХНІКИ «КОЛАЖ» ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ УЯВЛЕНЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ПРО ВЛАДНІ РЕЖИМИ |
187 |
Павельчук С.Т. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ЧИННИКА ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ ПСИХОТЕРАПЕВТА: АСПЕКТИ ПІДХОДУ |
192 |
Палько Т.В. ТРАНСФОРМАЦІЯ ПОНЯТТЯ «РЕФЛЕКСІЯ» В ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ |
198 |
Паскевська Ю.А. ТЕХНОЛОГІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
204 |
Пащенко С.Ю. РОЗВИТОК ГЛОБАЛІЗАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИКЛАДАЧА ВНЗ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
210 |
Плохих В.В. ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТАНОВКА В ТВОРЧЕСКОМ ПРОЦЕССЕ |
218 |
Пуденко І.В. ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ВАГІТНИХ ЖІНОК НА РІЗНИХ ТРИМЕСТРАХ ТА З РІЗНИМ ТИПОМ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОМПОНЕНТА ГЕСТАЦІЙНОЇ ДОМІНАНТИ |
226 |
Радчук В.М. МЕХАНІЗМИ ВИБОРУ ШЛЮБНОГО ПАРТНЕРА |
232 |
Соснюк О.П. ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА «КРЕАТИВНИЙ ПРОСТІР» ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІАГНОСТИКИ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ |
239 |
Терлецька Л.Г. ГЛИБИННА ЕКОЛОГІЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ |
244 |
Траверсе Т. М. МИСЛЕННЄВІ СТРАТЕГІЇ РОЗУМІННЯ АКТОРАМИ ПОЛІТИЧНИХ ЗАДАЧ |
251 |
Трофімов А. Ю., Бондар Ю. І. ПСИХОЛОГІЧНИЙ КАПІТАЛ В ОРГАНІЗАЦІЇ |
259 |
Чистяк О.В. ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОЇ ОПІКИ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬСЯ У ДИТЯЧИХ БУДИНКАХ СІМЕЙНОГО ТИПУ |
266 |
Чуйко О.В. ЧИННИКИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ |
273 |
Шамлян К. М. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СТУДЕНТАМИ ПРИЙОМІВ ВОЛЬОВОЇ РЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ |
278 |
Швець А.В., Кузьменко М.Д., Числицкая О.В. ОСОБЕННОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОТБОРА В ОПРЕДЕЛЕННЫХ СТРУКТУРАХ США И НЕОБХОДИМЫЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ВАЖНЫЕ КАЧЕСТВА |
285 |
Шелина С. Л. ОТНОШЕНИЕ К ПОЗИЦИИ АВТОРИТЕТА У СОВРЕМЕННЫХ ДЕТЕЙ И ВЗРОСЛЫХ |
291 |
Шелюг О. А. ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ ВИМІРЮВАННЯ ФЕНОМЕНУ ПОСТТРАВМАТИЧНОГО РОСТУ |
297 |
Юрчинська Г.К., Божко Ю. П. ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СУВЕРЕННОСТІ ТА САМОСТАВЛЕННЯ ПРОГРАМІСТА |
303 |
Юрчинская А.К., Маринина В.М. СТИЛЬ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ВРАЧА-ТЕРАПЕВТА: ПРОБЛЕМА ЭФФЕКТИВНОСТИ |
309 |