myksyd
З 14 вересня 2016 ми розпочинаємо на факультеті цикл з 7 лекцій, присвячений сучасним проблема досліджень у Інтернет.
Запрошуються всі бажаючі, а особливо студенти 4 курсу та магістри!!!
Лекції відбуватимуться щосереди о 18-40 у 40 ауд. факультету соціології КНУ.
Тема |
Години |
Лектори |
Вступ. Навіщо і як використовувати Інтернет в дослідженнях. Інтернет як медіа середу. Інтернет аудиторія України. |
2 |
Пігіда А. / Шахдінарян А. |
Інтернет як спосіб досягнення респондента. Чим відрізняється від основних популярних на сьогодні методи опитувань (CATI, F2F pnp, F2F CAPI). Що не є інтернет-опитуваннями (опитування на сайтах, опитування в соц-мережах, твіттері, поштові опитування). Інтернет-панель. Рекрутинг, верифікація, мотивація. Принципи проведення опитувань: відбір, софт для анкетування, обробка. Можливості, переваги, недоліки (для чого можна застосовувати, для чого не можна). |
2 |
Пігіда А. |
Навіщо вимірювати, історія питання, вимір ТБ. Як влаштований інтернет. Основні види вимірювання інтернету: за допомогою панелі і за допомогою лічильників. Комбінований підхід. |
2 |
Пігіда А. |
Ринок інтернет реклами. Основні учасники ринку: майданчики, банерні мережі, рекламні агентства і т.д. Медійна реклама. Контекстна реклама. Пошукова реклама. Соціальні мережі, просування в соціальних мережах (SMM). |
2 |
Шахдінарян А. |
Можливості контент-аналізу в інтернеті. Пристрій веб-сторінок. Збір даних з веб-сторінок. Моніторинг новин. Аналіз текстів. |
2 |
Пігіда А. |
Вимірювання ефективності рекламних кампаній. AdEffect, AdEval |
2 |
Шахдінарян .А. |
Digital тренди 2016. E-commerce |
2 |
Шахдінарян А. |
Всього |
14 |
|