Сучасний стан Інтернет-досліджень. Цикл лекцій. Лектори: А.Пігіда (TNS ) та А.Шахдінарян (TNS )

З 14 вересня 2016 ми розпочинаємо на факультеті цикл з 7 лекцій, присвячений сучасним проблема досліджень у Інтернет.

Запрошуються всі бажаючі, а особливо студенти 4 курсу та магістри!!!

Лекції відбуватимуться щосереди о 18-40 у 40 ауд. факультету соціології КНУ.

Тема

Години

Лектори

Вступ. Навіщо і як використовувати Інтернет в дослідженнях. Інтернет як медіа середу. Інтернет аудиторія України.

2

Пігіда А. / Шахдінарян А.

Інтернет як спосіб досягнення респондента.

Чим відрізняється від основних популярних на сьогодні методи опитувань (CATI, F2F pnp, F2F CAPI).

Що не є інтернет-опитуваннями (опитування на сайтах, опитування в соц-мережах, твіттері, поштові опитування).

Інтернет-панель.

Рекрутинг, верифікація, мотивація.

Принципи проведення опитувань: відбір, софт для анкетування, обробка. Можливості, переваги, недоліки (для чого можна застосовувати, для чого не можна).

2

Пігіда А.

Навіщо вимірювати, історія питання, вимір ТБ.

Як влаштований інтернет.

Основні види вимірювання інтернету: за допомогою панелі і за допомогою лічильників. Комбінований підхід.

2

Пігіда А.

Ринок інтернет реклами. Основні учасники ринку: майданчики, банерні мережі, рекламні агентства і т.д.

Медійна реклама. Контекстна реклама. Пошукова реклама. Соціальні мережі, просування в соціальних мережах (SMM).

2

Шахдінарян А.

Можливості контент-аналізу в інтернеті.

Пристрій веб-сторінок. Збір даних з веб-сторінок.

Моніторинг новин. Аналіз текстів.

2

Пігіда А.

Вимірювання ефективності рекламних кампаній. AdEffect, AdEval

2

Шахдінарян .А.

Digital тренди 2016. E-commerce

2

Шахдінарян А.

Всього

14